Yaşam kendi içinde gelişen bir döngüye sahip.
Çevremiz, yaşam alışkanlıklarımız, ilişkilerimiz değişim yaşarken, şirketlerin hizmet verdiği
müşterilerinin beklentileri de değişiyor. Müşterilerinizin değişen ve gelişen beklentilerini
karşılamak, onlara sunacağınız yeni ve farklı deneyimler sizin gelişmenize, değişmenize bağlı.
Kurulduğu günden beri mottosu Yaşamı İyileştirmek” olan bir firma İstanbul Teknik. İddiası, hedefi ” sıcak, samimi müsteri odaklılık” olan yapısına elbette güvenin ,yaşam kaynağı suyun, denizin, doğanın mavisi yakışırdı… Bu maviyi inşaat sektöründe sahiplenmek de İstanbul Teknik’e çok yakıştı.
Bundan 8 sene önce maviyi İstanbul Teknik’in hayatına katmakla başladık değişime.
Biraz dağınık olan dış görünüş ve markalar arası kopukluklar düzenlendi. Ürünlerin yapı içindeki yaşam grupları belirlendi, şekillendi. Bu günlerin alt yapısı oluşturuldu. Logo evriminin 2. Aşaması geçmişin izlerini taşıyarak tamamlandı. Ve bu güne kadar bize hizmet
etti, bu güne taşıdı.
Bugün, yeni fabrika, ofis, öncü niteliğinde ürünler ve büyüyen, gelişen, dünyaya açılan hizmet anlayışı ile logomuzun da yenilenme ihtiyacı doğdu. Bu yenilikler daha pratik, daha kolay algılanan bir logoya yansıyarak değişimin 3. evresi gerçekleşti.
22 yıl önce, kurumsal yaşama başlarken edinilen yaşamı iyileştirmek mottomuz da bu süreçte daha bir anlam kazandı, kendisine tüm yapı içinde bir yer ve amaç edindi. O artık baş tacımız ve kurumsal vaadimize dönüştü. Asla unutmayacağımız, her seferinde size tekrar tekrar sunacağımız, sorumluluğunu taşıyacağımız bir vaade…