Blue Center Müşteri Hizmetleri, 0212 595 2000 ile hizmetinizde. Siz de 0212 595 2000’ı arayıp tüm sorularınıza yanıt alabilirsiniz.

Kitlesel pazarlamanın gelişen iletişim teknolojileri ile yerini müşteri bazlı pazarlamaya bırakmaya başladığı günümüz rekabet koşullarında, Müşteri Hizmetleri Yönetimi’ni öne çıkartan İstanbul Teknik, 0212 595 2000 ile size daha yakın.

Blue Center, 0212 595 2000

İstanbul Teknik müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için kurulan çiçeği burnunda iletişim noktası olan Blue Center’a 0212 595 2000 numaralı telefondan ulaşmak çok kolay. Blue Center, sabah 08.00 ila akşam 18.00 saatleri arasında; stoktan cari hesapların sorgulanmasına kadar tüm sorulara anında yanıt vererek müşteri memnuniyeti sunuyor.

Süreçler Daha Akıcı

Blue Center projesinin hayata geçirilmesi ile ilgili olarak İstanbul Teknik İnşaat Genel Müdürü Macit Tanyol şunları söyledi: “İstanbul Teknik olarak ana gayemiz müşteri memnuniyetini ve sadakatini sağlamaktır. Bu da müşterinin ihtiyaçlarının en iyi şekilde tespiti ve süreçlerin maksimize edilerek yerine getirilmesine bağlıdır. Hayata geçirmiş olduğumuz Blue Center projesinde şu anda dört arkadaşımız, kurulan çağrı merkezi ile müşterilerimizin beklentilerini anında yanıtlıyor. Bunun için de kendilerine kolayca ulaşılması için özel bir telefon hattı tahsis ettik. 0212 595 2000 hem hatırlanması kolay bir telefon numarası hem de doğrudan müşteri hizmetleri ile bağlantı kurulmasını sağlıyor. Müşterilerimiz ile şirketimiz arasındaki süreci hızlandıran ve daha akıcı hale getiren bu sistem, memnuniyet maksimizasyonunu beraberinde getiriyor. Çağrı merkezinde görev yapan tüm arkadaşlarımıza azimli çalışmalarından ötürü teşekkürlerimi sunuyorum.”

Blue Center’ı Tanıyalım

İstanbul Teknik’in belkemiği Müşteri Hizmetleri Birimi’nin güler yüzlü meleklerini daha yakından tanıyalım.

Filiz Özel

1979 yılında Bulgaristan’ın Gabrovo şehrinde doğan Özel, üç yıl Bulgaristan’da eğitim aldıktan sonra Türkiye’ye göç ederek eğitimine burada devam etmiştir. 1996’da Fatih Ticaret Meslek Lisesi’nden mezun olan Özel, Haraççı Belde Belediyesi’nde Yazı İşleri Personeli ve Özel Kalem Sekreterliği görevlerini yerine getirmiştir. Farklı sektörlerin muhasebe, satış, insan kaynakları ve lojistik birimlerinde görev alan Filiz Özel 2011 yılında İstanbul Teknik İnşaat’ta Depo ve Lojistik Sorumlusu olarak çalışmaya başlamıştır. Özel, burada dört buçuk yıllık görevini ifa ettikten sonra hali hazırda Müşteri Hizmetleri Sorumlusu olarak vazifesine devam etmektedir.

blue-center-musteri-hizmetleri-0212-595-2000-ile-hizmetinizde-04Tülay Demirkol

Tülay Demirkol 1979 yılında İstanbul’da doğdu. 1997 yılında Sarıyer Lisesi’nden mezun olduktan sonra iş hayatına atılan Demirkol, farklı kuruluşlarda muhasebe sorumlusu, yönetici asistanı ve satış yetkilisi olarak görevler aldı. 2015 yılında İstanbul Teknik Ailesi’ne katılan Demirkol, Müşteri Hizmetleri Sorumlusu olarak görevini sürdürmektedir.

blue-center-musteri-hizmetleri-0212-595-2000-ile-hizmetinizde-03

Elif Göçmen
1987 yılında doğan Göçmen, 2013 Manisa Celal Bayar Üniversitesi İnşaat Teknolojileri Bölümü mezunudur. İnşaat Teknikeri olan Göçmen, Gaziosmanpaşa Belediyesi Fen İşleri’nde stajını tamamladıktan sonra, 2014 yılında Mescioğlu İnşaat’ta şantiye şefi olarak görev yapmıştır. 2016 Şubat’tan beri İstanbul Teknik’te Müşteri Hizmetleri Sorumlusu olarak görev yapan Göçmen, evlidir.

blue-center-musteri-hizmetleri-0212-595-2000-ile-hizmetinizde-05Seda Sevinç

1986 yılında İstanbul’da dünyaya gelen Sevinç, Anadolu Üniversitesi Dış Ticaret ve İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra 2005 yılında Aktif Satış Danışmanı olarak çalışma hayatına başladı. 2011’de Teva İlaç’ta İnsan Kaynakları Asistanlığı ve Satınalma Sorumlusu görevlerini yerine getirmiştir. 2016 yılında İstanbul Teknik ailesine katılan Sevinç, Müşteri Hizmetleri Sorumlusu olarak görevini yerine getirmektedir. Sevinç evli ve müstakbel bir annedir.